CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 12 maj 2009

Lista!

Okej, jag är sjuk och hade tråkigt så jag snodde den här från någon!

Matvanor:
Bästa maträtt? Grillat kött och kyckling, kan inte bli bättre
Bästa dryck? Iskallt vatten, det är underskattat
Hat dryck och maträtt? Skulle kunna skriva en hel bok om maträtter jag inte gillar. Drycker som jag inte gillar skulle nog få ett eget kapitel med.
Bästa alkoholdryck? Smirnoff Ice, eller Bacardi Breezer, den med melon, åh.
Använder du smör på smörgås? Beror på
Smågodis eller "färdiga påsar godis"? Men smågodis såklart, då får man ju välja själv. Men är inte mycket för godis öht.
Favoritglass? BJ

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Får jag pengar så shoppar jag upp dem.. så det beror på hur mycket pengar jag får, men säg minst 1000 då.
Har du mer skor än kläder? Nepp
Favoritplagg? Just nu måste det ändå vara jeansleggings, sjukt bra.
Hatplagg? Finns jävligt mycket fult här i världen.

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? "Pluggar"
Vad vill du bli? Rik
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Nej inte det minsta
Är lönen viktigast? Nä, man ska ju stå ut också

Boende:
Lägenhet eller hus? Hus!
Framtidsplaner med boende? Slott såklart.
Litet eller jätte stort? Stort
Drömboende? En gigantisk dyr herrgård eller så, skulle inte sitta helt fel
Landet eller mitt i stan? Kan väl ha ett av varje
Mysigt eller sterilt? Beror lite på.

Lite allt möjligt:
Har du barn? Nej edit-> förlåt, Challe!
Är otrohet okej?
Älskar du någon? Per, Hobbe osv!
Betyder familjen mycket för dig? Ja
Är du lojal? Ja
Hemmafest eller gå ut på krogen? Hemmafest om det är skön stämning

4 kommentarer:

shazzle sa...

Älskar du någon? Per, Hobbe osv! bäst!

Erik sa...

Har du barn? Nej

:O

Steph sa...

Edit!!!!

Erik sa...

:D

Skicka en kommentar