CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 25 maj 2009

Set Free

Jag hatar att jag inte kan sova. Fast det är så mysigt att vara vaken om nätterna, varför är inte alla det? Så ensamt bara.
Jag är lite glad över att det ändå ser rätt ljust ut för Vargen, mycket nytt folk. Hoppas bara på att det är bra nytt folk. Får väl se hur det går, vill komma igång med 25man igen.

TILL CHARLEZ: Käka feast =)

Mhm, och så längtar jag så mycket till Åland. Måste dit i sommar, annars dör jag lite inombords. Det är så vackert där, vi är där alldeles för sällan.

Bild: Från Bomarsund, Åland juli 2007. Brukar alltid åka dit med familjen för att sola och bada, ligger en rätt bra bit ifrån våran gård, men det är så mysigt där.

7 kommentarer:

Esset / Phille sa...

Får man joina gillet med drullen eller ret palan :) ? ,Har holy gear också =(.

Per sa...

Pratar de inte jätte konstigt på Åland? :P

Steph sa...

Nääääääääää

Steph sa...

och Phille: kolla msn!

Erik sa...

Äter för fullt! (;

Per sa...

Akta så du inte blir tjock Challe! Feast is not the good fat you know!

Erik sa...

Men jag är redan tjock så jag funderar på att köpa en Ben & Jerrys sen :P

Skicka en kommentar