CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 28 maj 2009

WoW

Mhm, har ju flyttat till Talnivarr (tillsammans med Per och Erik) och kommit in i en svensk guild där. Verkar vara ett riktigt skönt gäng och Robin är ju med där, skönt med folk man känner från början redan =) Jag och Per är tryouts medan Erik är friend tills det öppnas en spot för honom.

Problemet är väl bara att jag tappat lusten att spela helt, så kommer ta en paus nu. 1-2 veckor, sen får vi se hur jag känner, kanske inte vill spela alls i sommar, eller så kommer kanske spellusten tillbaka.
Och hur jag gör med skolan har jag ingen aning om.

En av de bästa kvällarna med gamla Vargen, som jag saknar! Just tagit sarth3d 25man för första gången, och jag hade fått min blåbärsdrake :)

5 kommentarer:

Esset / Phille sa...

Va du sluta spela? Äru sjuk ??? =O

Steph sa...

Inge kul när alla favoriter slutat spela typ :(

Erik sa...

Saknar också gamla vargen

Per sa...

Snyggaste tjuren i mitten där asså!

Steph sa...

Snyggaste tjuren är en noob när han tar prints, om man kollar noga så står det HK: whateverrrr i mitten av bilden, hahah.

Skicka en kommentar