CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 15 juni 2009

måndag

om några timmar ska jag till stockholm

21 kommentarer:

Per sa...

Till världens bästa pojkvän!

Steph sa...

aa typ!

Anonym sa...

Hej per .D GL steph

Anonym sa...

ta inte bort mina anti charlez kmentarer

Anonym sa...

lemmsucker, = erik

Steph sa...

hoppas pappa ser detta alex :D

Anonym sa...

erik snackar skit om mig, gå å dö

Anonym sa...

Steph är ledsen :(, Men per gör henne glad :D de är bra, men per slår mig jämt. Det är inte bra.

Do you like spoons? i dont.

Erik sa...

Alex aka p12 !

Anonym sa...

Ja Charlez, din äckliga medelmåtta du låter som en våldtagen jävla åsna, gå å dö äckliga jävla medelmåtta. DU Är ÄCKLIG och har inget liv. Avlid.

Steph sa...

du känner honom ju inte ens så vafan snackar du om alex? :s

Anonym sa...

Han är kaxxig och låter som en grodåsna i vent.

Anonym sa...

Förlåt charlez du är soet :), nej men alltså varför är du så kaxxig :c

Per sa...

Vem är det som är kaxxig egentligen? :P

Anonym sa...

jag, jag gillar sånt. PEEEEEEERRRRRRSBRANST

Jessica sa...

Hej och tack för kommentaren i bloggen=)
Det var riktigt kul att göra MH med Dexter och det verkade han tycka också. Har du gjort det med din?

//Jessica

Esset / Phille sa...

haha gav du alex din blogg, mahahaha. Bråk över nättet. Jävla hårt är det =P.

Anonym sa...

Svårt å hitta hennes blogg när hon sitter i mitt rum å fixar me den

Madde sa...

jag vill träffa dig ju! ;O <3

Alexander sa...

madde är kär i steph.

Erik sa...

haha när var jag kaxig alex? Och tack för vad du sa om jag låter, uppskattat <3

Skicka en kommentar