CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 9 juni 2009

Segt

Jag har så jävla tråkigt. Lite wow-abstinens men finns ju ingenting kul där heller.
Satte i den nya hårförlängningen igår iallafall, nu återstår det bara att färga alltihopa :)

Det enda jag har gjort idag är att ha varit i skogen med Hobbe och sen druckit kaffe, jag har ett mycket intressant liv måste jag säga. Vill att det ska vara mycket sol och bo i stugan (snart så!) så kan man iallafall ligga i solen hela dagarna.

Jag använder för övrigt pappas dator. Vill inte vara nere i mitt rum :( Per vet varför :( :( :(

9 kommentarer:

Per sa...

Men gumman! Skärp dig nu! Gå ner i ditt rum :P Lovar att det inte är nått där nere

Steph sa...

Varför det för? Den här datorn äger ju min så brutalt

Per sa...

Jo men är väl mysigare i ditt rum? :P Sen har ju din pappas dator inte WoW!:O!

Erik sa...

spökar det? :D

PER sluta slacka !!! saknar dig

Steph sa...

Men jag spelar ju inte wow!

Per sa...

Slack? jag slackar väl aldrig?

Steph sa...

Du slackar ju jämt

Hampus sa...

Är du rädd att Arthas ska komma och slå dig?

ERIK ò_ó sa...

Jo per, inte hört av dig på åratal!

Skicka en kommentar