CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 26 juli 2009

GNÄLL: Dåligt internet

Eh, kan nog inte beskriva exakt HUR jobbigt det är att bli dc:ad var 10:e minut när man spelar.
Plötsligt kommer en feet delay och så dör internet, haha.
Pappa skulle iallafall hämta det nya modemet nästa gång han är hemma.

Men är fortfarande arg på blixten som förstörde det förra! Eller okej, kanske mer arg på min lillebror som inte drog ur modemet och datorerna när det blev sånt oväder, lite ansvarslöst faktiskt!

Ja, att levla är det ju inte tal om med alla dc's, hur kul är det att gå på en mob, dc:a, och när man väl kommer in igen är man nästan död. Haha, det är hur irriterande som helst! Dailies funkar ju men det är fortfarande irriterande.
Såå, hoppas att pappa ska till stan idag. Fick ju gnälla lite här iallafall! :D

4 kommentarer:

Martin sa...

bra att det löser sig iaf :d

Steph sa...

Haha ja verkligen, blir ju galen :<

Anna sa...

Haha, pugade VoA igår och varje gång tanken pullade Emalon så fick jag major lagg! "The problem is that I don't get any heals" de blev skitsura och drog.

Inte kul det heller =P

Steph sa...

Hehe nej aldrig kul med lagg.
Hade problem med min dator ett tag i Ulduar i slutet när vi körde, allting bara frös lite då och då så jag inte kunde göra någonting alls... värsta var när jag fick det på General Vezax då det var life leech samtidigt som hamnade på mig, tanken var ju att jag skulle iväg från alla de andra, men det gick ju inte ;) men, vi tog honom ändå och jag vann dpsen, så ingen skada skedd, typ, haha :)

Skicka en kommentar