CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 2 juli 2009

Intresseklubben antecknar

Nu ska jag skriva någonting eftersom min man klagar. Han jobbar och jag är ensam hemma och dricker te!
Jag farmar lite rep med Scryers, blev nyss revered. Trögt är det, men blir ännu värre med Aldor sen, haha :D hoppas iallafall på The Exalted asap! Men ja, det kommer nog ta väldigt lång tid om jag inte plötsligt blir väldigt sugen på att fixa massa rep.

1. Svartbrunt hår?
2. Svartbrunt hår med lugg?
3. Ljusa slingor i det rätt ljusbruna hår jag har nu?
4. Detsamma, med lugg?

???????

6 kommentarer:

Per sa...

Jag röstar på 3an! Ljusa slingor ftw! Har så otroligt tråkigt på jobbet, döööööör! Tur att det finns massa "flaming" på Ensidias hemsida om Exodus World First :P

Steph sa...

Aa bra du får fixa slingorna så jag slipper en galen frisör! ;) Mmm men synd om dem ju!

Esset / Phille sa...

Först till per exodus buggade han och blir där bannade i 3 dagar och dom tog bort mountet och achievmenten från dom. Sen tycker jag 3 också får det låter avancerat och då har du nåt att jobba på steph. =P

Steph sa...

Mjo vi vet Phille ;) hahaha vadå avancerat?

Martin sa...

amagawd 2an röstar jag på

Erik ens sa...

Du ville ju inte ha lugg på sommaren steph :P

3an kanske som per sa :O

Skicka en kommentar