CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 23 juli 2009

Oturskatt

Vi har haft lite otur kan man säga. Ett rör har läckt ut väldigt mycket vatten under natten, så under golvet i vårat kök här ute i stugan, (och om vi har otur även det stora rummet) är vattenfyllt och måste nu huggas upp.

Tycker synd om mamma och pappa, först poolen hemma som det blev dyr renovering på, sedan vattenfyllt i min vägg som fick huggas upp, därefter inbrott i BMW:n så de förstörde dörren och nu detta.
Och som pricken på i:et börjar min hårddisk tydligen gå sönder helt. Håller på och räddar allt till externa hårddisken nu, så man har allting kvar iallafall.

Men är det inte rätt typiskt att allt ska hända på en gång?

5 kommentarer:

Martin sa...

fyfan va jobbigt :(
/hug från mig ! ^^

Per sa...

Oturskatterna! Lite små jobbigt måste jag säga, har de fångat dem som höll på med BMWn btw?

Camilla sa...

Men fyfan :O Men känns fan som alla jävla utgifter kommer samtidigt, så är det iaf för mig. Eh ja, kanske inte lika stora som era men ändå. Kan det inte vara lite jämnt fördelat eller nått?

Natalie sa...

Nej, fan vad pissigt! Känner igen situationen - mamma har fått enorm otur vissa gånger, och så kommer det bara mer och mer utgifter på en gång :/ Hoppas allting ordnar sig!

Steph sa...

Ja, det är inga problem så direkt, men ändå väldigt trist när sånt händer och tråkig grej att lägga pengar på :p

Skicka en kommentar