CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 9 juli 2009

Rare-mounts

Måste skriva ett inlägg för Per och Martins skull, Martin tycker att jag är dålig på att uppdatera och Per kräver underhållning, tycker att han är lite krävande? :o
Har iallafall roat mig med att göra en massa dailies, gör bland annat Ogri'la, lite trögt så att säga, haha. Men Cidien levlade jag ju till 70 precis innan WOTLK så hon har ingen rep alls med gamla factions typ, förutom dem jag redan kört upp då. :) Går ju ändå fort!

Anyway....
Det är ju lite småsjukt hur vanligt det ändå börjar bli med rare-mounts, men det är klart, med lite tur, tid och tålamod så... själv vill jag ha Ashes of Al'ar, sedan är jag happy for life!

Här är några av mina :) NÅGRA, har ju 101 mounts så :p

13 kommentarer:

Per den krävande sa...

Gammal nyhet ju! Kom med nått nytt! :P Du anar inte hur tråkigt jag har det just nu!

Martin sa...

Ja det var ju några du hade där ;o


Vart signar man till TK farm!?

Steph sa...

Jadu Per får styra det så!

Steph sa...

Men jobbiga jävel det finns inga nya nyheter för det händer absolut ingenting

Martin sa...

mmh idd. Världens segaste dag -_-

Per sa...

Hitta på nått kul då! Eller svara på mina sms! Annars kommer jag dö här och de vill du väl inte?

Erik sa...

"Per den krävande"

hahahahaha

Steph sa...

JAG ÄR DÖENDE

Esset / Phille sa...

Asså steph hur går det på yeslife sidan? haha
Jag har bara tigern =(.

Steph sa...

Men Phille det spöregnar och Per är inte här, vad ska jag göra? :(

Esset / Phille sa...

Ut och lek i regnet xD jag hoppade studsmatta förut när det öste ner fy fan va skoj =D. Men jag är lite barnslig också.

Steph sa...

Haha bra kom hit och lek då!

Esset / Phille sa...

Om jag kunde skulle jag =(.

Skicka en kommentar