CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 24 juli 2009

Sol igen!

Hade faktiskt tänkt levla druiden lite, har ju knappt orkat spela på den sen jag tog 60, vårat internet är ju lite halvtaskigt just nu och det är inte kul att levla när man blir dc:ad med jämna mellanrum ;) Men, solen tittade just fram och hunden ligger ute på gräsmattan och solar, så jag tror att jag tänker följa hans exempel.
Levla har man ju hela hösten på sig att göra (; ska ändå bara ha den till att farma herbs, haha.
Känns verkligen som man borde passa på att vara ute de få soldagar som är :)

4 kommentarer:

Martin sa...

aww här regnar och åskar det bara :(

JarlieBoy sa...

Lvla druiden, sen skicka över den till Burning Legion, så kan du om du är aktiv säkerligen raida med Hellfire Clan

Erik sa...

JarlieBoy: Helvete heller!(:

Steph sa...

Haha den är horde! Min allydruid kommer jag inte levla mer, den får vara 72 foreverrrrr

Skicka en kommentar