CIDIEN - OUTLAND EU

lördag 25 juli 2009

starstruck

Vad trött jag blir på vädret!
Solen kommer fram lite då och då, men det blåser jättekallt och för det mesta är det mulet också.
Inte precis något solväder... så tråkigt med svensk sommar. Har ju knappt haft några varma dagar alls :(

Har grejat lite med datorn så nu är det nytt ljudkort och allting borde fungera som det ska! Men hoppas ändå på en ny dator när jag fyller 19, är ju knappt en månad kvar nu ;) första september!

Detta inlägg är för övrigt tillägnat Martin som har tråkigt och ALLTID tjatar om att jag ska uppdatera fast jag inte har något att skriva om... varsågod!

3 kommentarer:

Martin sa...

mohaha bra (:

Är man bjuden till 19års festen eller ?;D

Per sa...

Jag har ju inte råd med en ny dator kan jag ju säga! Vad fyller du år på för dag? :)

Steph sa...

Men pappa har ju! Är väl typ en tisdag

Skicka en kommentar