CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 31 juli 2009

Ytterligare ett inlägg utan bilder

Hann inte spela så mycket igår, Pers bror med flickvän kom hit, haha jag var så sjukt nervös (som vanligt då med andra ord) men det var bra :)
Shamanen och priesten är iallafall 49, ligger vi bara i lite är vi 60 snart. Per får sluta slacka! Han äter frukost atm... inte alls jag som brukar slacka i vanliga fall med levlandet (men hallå, hur kul är det??).

Anyway, det går verkligen sjukt fort med raf, haha. Skulle lätt levla upp fler om det inte vore så himla tråkigt att göra samma sak om och om igen. Har ju ändå några alts nu, 2 locks (en belf och en ud, hatar ud's men det är min gamla main, haha, alltså sättet de springer på........), druiden, snart shaman och så ger vi level till en huntard med tror jag. Har ju för övrigt en 72 alliance druid också.
Tror det räcker faktiskt, spelar ändå typ bara Cidien.
Puss!

1 kommentar:

Esset / Phille sa...

Och dom säger att jag har många gubbar..

Skicka en kommentar