CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 26 augusti 2009

Gårdagen, lite kort.

Skolan igår var inte så farlig ändå, mitt schema verkar inte helt horribelt... om det nu inte visar sig att jag läser Historia på torsdagar... det återstår att se!

Efter skolan igår köpte jag nytt smycke till navelpiercingen, vart nice :) och när jag kom hem blev det lite Ulduar10 för att geara Per och de andra som rerollat och sådär, gick bra och smooth så att säga! Snart, snart 25man med Vargen igen.

Note to self: STÄDA RUMMET!!!

5 kommentarer:

Erik sa...

Hur långt kom ni?

Steph sa...

Körde Flame, Ignis, Razorscale, XT och Kologarn.
Men körde ju bara mellan 21 och 23 typ, för folk var sena och sedan skulle folk sova!

Steph sa...

För övrigt var ju typ hälften av de andra undergearade :(

Per sa...

Aa var skönt att få raida lite! Hoppas du städat rummet innan jag kommer dit! Så som jag hade gjort! :P

Steph sa...

Ja för du hade ju verkligen städat! Speciellt soffan....

Skicka en kommentar