CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 3 augusti 2009

Harry Potter

Min älskling åkte nyss iväg till jobbet. Han kommer hem ikväll och så ska jag åka hem sen... haha tåget är framme typ halv tolv i Arboga så det blir rätt sent. Men bra ändå för det är ungefär samma tid som mamma och pappa kommer hem ifrån Ålandsresan, så de plockar upp mig! :)

Igår var vi på bio och såg Harry Potter och Halvblodsprinsen.
Älskar HP, både böckerna och filmerna, så himla mysiga. Tror Per tyckte filmen var helt okej med, förutom att han tyckte den var lite seg, men ja.. han är ju inget true fan! Glad att han ville gå med mig iaf :)
Ah, har en del att göra. Eller okej, packa, fixa håret och sminket... och glo på Stargate (herregud) och kanske spela lite.

5 kommentarer:

Stephanie sa...

Sv:Haha.. det e lugnt ^^ snyggt namn du har!! I love it , hehe ;)

Stephanie sa...

Sv: Tänk om man vore lika rik liksom? ^^ gissa om jag skulle shoppa? haha xD

Stephanie sa...

Sv: Haha tackar ^^

Per sa...

Stargate är bäst! Klaga inte! Du tyckte ju det var sjukt spännande innan jag åkte! :P

Esset / Phille sa...

Håller med per! Stargate har ju allt, macgyver och aliens vem kräver mer hahaha.

Skicka en kommentar