CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 17 augusti 2009

Något nerkyld

Jag var alldeles nyss med om en ganska så obehaglig dusch.
Jag stod där med schampo i hela håret och skulle skölja ur det, och så kommer det plötsligt inte en droppe ur duschen! Vattnet var slut. Jag vred och vred på den där jäkla kranen men inte kom det mer vatten för det.

Så ut ur duschen, på med en handduk och ut i det ISKALLA vädret. Fyfan, ni kan ju tänka er, när man är genomblöt och ska gå ut när det är iskallt, för att slå på vattenslangen (den går via sjön till skillnad från vattnet inne i huset som går via brunnen). Kan ju säga att vattnet i vattenslangen var ännu mera iskallt, fast det är nästan en underdrift att påstå att det var iskallt, det var äckligt kallt verkligen.
Gjorde ONT att skölja ur shampot kan jag säga. USCH! Börjar se fram emot att flytta in till stan igen, där tar iallafall inte vattnet slut!

5 kommentarer:

Per sa...

Naw stackars lilla flicka :( Tur att du kommer till mig i morgon då! Då får du hög kvalité på duschen! ;)

Esset / Phille sa...

Haha jag blev lite glad i själen nu. Tack <3

Steph sa...

Elakt Phille!

Natalie sa...

WAH! Hemskt :o

Steph sa...

Jaa det var horribelt!

Skicka en kommentar