CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 30 augusti 2009

Snart 19!

Nu är jag ensam igen, och får inte träffa min man på ett bra tag eftersom han ska till Skottland och tävla! Har iallafall haft en jättebra helg och fick en jättefin tröja av Per som jag letat efter i flera år. Blev så otroligt glad att han hade hittat en med tanke på hur mycket jag har letat redan! :) Älskar dig så sjukt mycket!

Fick pengar av Katta&Ola och av mormor och morfar fick jag också pengar och ett underbart pärlhalsband. Dessutom var det supergod mat igår så är riktigt nöjd :) Hade själv valt menyn! Detsamma gäller tisdag när det är min riktiga födelsedag, då bjuds det bland annat på löjrom till förrätt och oxfilé till varmrätt ;)

4 kommentarer:

Per sa...

Saknar dig redan! Ska nog hitta nått åt dig i Skottland!

Erik sa...

Och mig Per!:D

Esset / Phille sa...

Maat! Är man bjuden =D ?

Steph sa...

Saknar dig med Per :[

Aa kom du Phille, räcker nog till dig med ;)

Skicka en kommentar