CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 3 september 2009

Deviate hatcling

Kört ToC10 och VoA10 idag (ny boss där ju, för lätt haha). Gick riktigt, riktigt bra.
Men, kan fortfarande inte bärga mig tills 25man! Det är the real deal!

För övrigt försökte jag ju farma Deviate Hatcling ifrån WC tidigare, men Additional instances cannot be launched... ja, man kom inte in. Tog mig minst en halvtimme efter varje reset... men nu efter dagens raid tog jag en sväng till WC, och på 5:e raptorn eller något droppade det lilla petet, ha!

Note to self: Installera photoshop + office imorgon!

5 kommentarer:

Per sa...

Grattis! Installerat Photoshop och Office än? :)

Erik sa...

Seriöst, blev det CP AAAAAAH buggen igen?

Steph sa...

Vaa?

Esset / Phille sa...

Har sålt 4 stycken såna här pets för 1k G styck xD nu på 2 dagar

Piranah sa...

Så jävla trött på "instances cannot be launched". Vilken tur du hade med droppen. Det har aldrig jag -.- Inte varit därinne ännu dock ^^

Skicka en kommentar