CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 6 september 2009

Färna Herrgård

Eftersom jag äntligen hittade usb-sladden till kamerorna (har ju ingen minneskortläsare längre!) så tänkte jag terrorisera er lite med bilder från Färna Herrgård som vi var på igår. Ingen ordning på bilderna för övrigt, och klicka för att få dem större, som vanligt :) Pappa och jag krigade lite om kameran, så det är blandade fotografer på samtliga!

Mausoleum, här hade någon greve legat tidigare.


Helt underbar natur, skulle gärna bo så.

Ägorna är ju enormt stora med ett flertal byggnader, så otroligt fint var det och de hade ett helt fantastiskt växthus. Sviten vi hyrde var också väldigt mysig. Åt för övrigt struts för första gången i mitt liv igår, det smakade som oxfilé ungefär, väldigt mört!

3 kommentarer:

Fenimal sa...

åhh :o

vart låg det nånstans?

Steph sa...

Råder dig att kolla in http://www.fernaherrgard.se/index.cfm och titta på bilderna på alla sidor med, ahhh så fint var det.

Madde sa...

jag var där i somras när min faster gifte sig :O
fast vi var bara vid mausoleumet ;o

Skicka en kommentar