CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 11 september 2009

Hej, hej.

Sitter i skolan, har rörlig bild och slutar om 30 minuter. Det är helt otroligt vad tiden går segt, lika segt som mitt huvud känns just nu, börjar seriöst undra om jag har lite feber. Fryser och är seg!
Är väl passande att bli sjuk till helgen, speciellt om jag ska till Stockholm...

Anyway... börjat rekrytera till Vargen nu, som officer i guildet har jag det hedersamma (och väääääldigt roliga, inte aaaaalls tidskrävande atm) uppdraget att rekrytera, samt styra och hålla koll på våra casterdps, så att de sköter sig... Men det var inte det detta skulle handla om utan snarare att det finns så många korkade människor där ute. (Ja, alltså några av dem som svarar på mina recruit-meddelanden) De ställer de mest konstiga frågor och igår var det en av dem som frågade mig vad sjutton ett mmorpg är, hahaaaa.
Men, jag dömer inte folk så, alla är nybörjare någon gång, men de är verkligen inte material till guilden. Sötast av allt var Kim 12 år som inte fick vara uppe till mer än tio för sin mamma. Tihi!

Behöver jag tillägga att dps-delen är roligare än rekryteringen? ;)
Jaja, har fått in vad som ser ut att vara bra folk iallafall, nu är det inte långt kvar tills vi kan mosa 25man, go go :)

5 kommentarer:

Esset / Phille sa...

Kan joina med min nydingade prot pala, har nästan 30k hp snart fan ju xDD

JarlieBoy sa...

Ni har snart en holy/prot pala också ;) Och möjligtvis en ulduar 25 gearad hunter i guilden när faction change kommer ;), så spara en spot :D.

Steph sa...

Speciellt huntard behöver vi, så styr upp det ;)

Per sa...

Ser bra ut! Hoppas vi kommer igång snart.

Natalie sa...

Tack och yes, städa innan du tänder ljus! Inte bra om det börjar brinna haha :D För övrigt vill jag också ha rörlig bild snart. Vi får ju testa på de olika grejerna, men jag har bara haft ljud än så länge och har precis startat med foto. Det är iofs också väldigt roligt.

Skicka en kommentar