CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 1 september 2009

Litet pet lagom till födelsedagen!

Jag är ju ingen jättefarmare av pets egentligen, eller mja, jag samlar ju, men mounts går alltid långt, långt före. Hursomhelst har jag sedan raptorpetsen släpptes hållt ögonen öppna efter Takk the Leaper i The Barrens... igår loggade jag ut mitt i hans spawnställe och vad upptäcker jag när jag loggar in nu? DÄR STÅR HAN.
Haha, WoWs födelsedagspresent till mig kanske ;)

Måste tillägga att jag inte brukar ha överdriven tur med just pets, men brukar farma raredrops, som alla de där små drakarna (fast saknar Crimson whelpling!) och min firefly, haha.

6 kommentarer:

Per sa...

Grattis! :)

Steph sa...

Tack :D

Esset / Phille sa...

"Haha, WoWs födelsedagspresent till mig kanske ;)" Eftersom du har ju inte fått typ ett dussin rare mounts på dina första veckor.

Steph sa...

Men då fyllde jag ju inte år! :o haha

Piranah sa...

den sötaste bebisen ^^ har du läst om hur jag fick honom?

Piranah sa...

det var lite lustigt. http://piranahplant.blogspot.com/2009/08/once-in-lifetime.html

Skicka en kommentar