CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 16 september 2009

Trojanparty

Ouch. Möttes av den mindre trevliga nyheten att några trojaner har flyttat in i min dator tillsammans med Ventrilomix, dum som jag var så tänkte jag inte riktigt på det där med vilken ventmix jag laddade hem, utan tog väl första bästa kan jag tänka mig (var ju så exalterad över min nya dator!). Nåja, mitt wowkonto är nog på den säkra sidan iallafall, eftersom jag bytt lösen ifrån en annan dator, och nu borde trojanerna vara borta, kör en extra scan för att vara på den säkra sidan.

Men vad dumt det är ändå, trojaner. Dö!

5 kommentarer:

Per sa...

Ja och de flesta som håller på med virus och trojaner och skit är säkert små och svaga. Så skulle man träffa dem i verkligheten skulle man ju banka sönder dem. Bara för att :)

Skönt att kontot klarade sig! Snart kommer jag! PUSS!

Erik sa...

Fick också trojan från ventrilomix lol, men det är ingen fara

Steph sa...

Haha fast Erik, jag sökte på den och folk hade blivit hackade genom den trojanen, så!

Yrla Virvla Virvelflickan sa...

det är så sjukt irriterande med trojaner >_<
en kompis till mig lyckas alltid på det på sin dator xD

Merc sa...

TACK :**

Skicka en kommentar