CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 28 september 2009

Wall of text

Dagen har varit förhållandevis seg med tanke på hur trött jag är. Per följde med in till Västerås och tog tåget därifrån hem till Stockholm imorse, mysigt att få sova och vakna tillsammans en natt till :) enda lektionen idag var samhäll. Spelade in berättarröst till våran film, hahaha. Gick ju som det gick, tur att jag inte skulle säga något. Men räcker liksom att EN börjar skratta så kan man inte spela in något på 10 minuter efteråt, ahh det var kul. Vi hann klart till sist i alla fall.

Ikväll är det Ulduar25 på schemat... inget speciellt direkt, längtar mer till morgondagen då det kanske blir lite mer Uld10 hardmodes, jag hoppas, är ju bara tre kvar nu! Lite svårare än de vi redan avklarat, men det ska nog gå om alla bara lär sig fighterna och håller bra dps.

3 kommentarer:

Per sa...

Rätt inställning! Vi kommer plocka de tre sista. Fokus bara :) Kom hem så kör vi brd!

Steph sa...

Lätt att bara komma hem, du vet ju hur jävla lång tid det tar, måste ju vänta :(

JarlieBoy sa...

Hade ni haft min imba huntard så hade de varit lätt ;), men min dator är sönder inte skärmen! Segt, blir till att skicka in den nu istället *cry* så kommer väll inte kunna migga till outland på ett bra tag till, i allafall 2 veckor skulle jag tro. Men jag kommer komma någon gång :P.

Lycka till med dom 3 sista!

Skicka en kommentar