CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 25 oktober 2009

Farmville och bloggar?

Blir ju roliga inlägg när jag är hos Per utan bilder + noll fantasi! Men jag kan ju uppdatera ändå, för min egen skull, har inte så mycket att göra. Per jobbar idag, det var väldigt längesen.

Och så ahh skulle man ju ställa tillbaka klockan till vintertid, jag hade ju kunnat sova lite till, men nejdå... gick upp en timme för tidigt för att jag trodde att jag sov bort halva dagen... bara bra det egentligen, måste försöka börja gå upp tidigare nu när jag börjar bli frisk, har sovit så mycket när jag var sjuk.

Ja vad annars då? Spelat lite farmville (ja jag är fast, skolans fel, när jag har tråkigt där) eh... och WoW då förstås men inte så mycket att göra just nu. Nu ska jag sluta skriva meningslösa saker och ägna mig åt annat istället, puss!

p.s. bloggen är väldigt rosa, blir nog ändring på det senare! (dvs fredag)

8 kommentarer:

shibby sa...

Farmville är kul xD

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Esset / Phille sa...

Va rosa? var någonstans? Jag ser inget.

Steph sa...

Ville bara tipsa om att jag brukar halshugga anonyma kommentatorer med gratissidor i sina inlägg + deleta innehållet i deras kommentar, fast behålla själva kommentaren så det är fler kommentarer på mina inlägg, heheheh :)

NEJ VILL INTE HA GRATIS-SIDOR.

Erik sa...

HAHAH KATT

Piranah sa...

Det var skitbra med en extra timma på krogen under guildträffen :D

Neha sa...

Farmville är det många som spelar^^

Natalie sa...

Det är ju grymt jobbig att klockan går en timme efter nu när det är så jädrans mörkt ute! Man var van att det blev mörkt vid fem, men nej, nu är det klockan fyra som gäller :c Vill bara att det ska bli jul och nyår och min födelsedag så att vintern kan vara över och ljuset kan komma tillbaka haha.

Skicka en kommentar