CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 11 oktober 2009

Helgen+pet

Dåligt med uppdatering, blir oftast så när jag är med Per ;)
Igår var vi på bio, Flickan som lekte med elden, den var bra! Och finns det något godare än biopopcorn? Halva nöjet med bio är ju popcornen ärligt talat.
Lyckades även få med mig en kjol, halsduk och två linnen hem! Letade efter annat egentligen, men... ja, man brukar oftast hitta en massa annat än det man verkligen letar efter, inte sant?

Tågresan hem var däremot inte så angenäm. 179 kr för att stå upp i en och en halv timme. Jag skojar inte, tåget var helt proppfullt och det var trångt även i korridorerna för att vi var så många som fick stå upp... med tanke på att SJ höjt priserna på biljetterna tycker man väl att de åtminstone kan se till att alla har en sittplats, men tydligen inte. Under all kritik tycker jag, mitt hat mot SJ växer sig starkare varje gång jag åker tåg i princip, haha.

Nåja, är hemma nu i alla fall, köpte nyss ett till litet pet, Dun Morogh Cub, pet nr. 88! :)

5 kommentarer:

Per sa...

MM, jag gillade också filmen & kjolen! saknar dig!

Steph sa...

Saknar dig med :(

Erik sa...

Saknar er med ;);)

hanna sa...

svar; HAHA, been there done that och det gör jag inte om :D

Piranah sa...

Den filmen ska jag se på onsdag :)

Skicka en kommentar