CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 19 oktober 2009

Rusted proto-drake

Åh vad snygg han är! Lite kär är jag allt (; (och jag blev trickad till en ninja på bilden, hihi)
Idag var det menat att vi skulle köra ToC25 HC, men jag och Per kan inte vara med eftersom vi ska fira min mamma som fyller år. Får se hur de klarar sig utan oss då, eller om de går Ulduar istället! Hoppas det går bra vilket som :)

Har sovit väldigt dåligt inatt, inte mått bra. Så är urtrött just nu men kan ändå inte somna igen, ska se någon film med älsklingen. Puss!

7 kommentarer:

Esset / Phille sa...

Ska ni inte vara med på toc25 hc idag? .. slackers!

Steph sa...

Kan ju inte, kanske kommer seeent isf

Piranah sa...

vill också ha deeen. snart så ^^

Steph sa...

Ja den är ju inte svår att få direkt heller, bara Firefighter som var en egentlig utmaning. Men sjukt kul ^^

Esset / Phille sa...

Jag har en! Han heter soetdrakiiie!

erik kanske sa...

lol phille :PPP Gaay :d

Esset / Phille sa...

Vadå gay? Han ville heta såå!

Skicka en kommentar