CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 4 november 2009

Förkyld?

Sitter i skolan, börjar om en timme men det är ju samma sak varje morgon, finns ingen annan möjlighet, måste vara här tidigt :( är trött som bara den och mår inte alls bra, huvudet värker enormt, ont i halsen och riktigt hängig. Misstänker att en förkylning är på G.
Igår efter Algalon-raiden orkade jag inte köra mer så gänget fick klara sig utan mig i ToC hc 10. Att spela när man inte är helt hundra är aldrig skoj. Får vara med nästa istället. Kan nog bli så att jag inte är med 25man ikväll heller utan sover istället, får se. Orkar inte med att bli sjuk.

7 kommentarer:

Per sa...

Kom hem så får jag ta hand om dig!

Natalie sa...

Hur mycket kostar det att spela WoW? Jag funderar nämligen på att testa ;)

Steph sa...

Är väl ca. 130 kr i månaden, utöver inköpspriset då :) och JA du ska börja! :D

Piranah sa...

Hur långt har ni klarat i toc10hc?

Steph sa...

Fram till Anub! 50k hp hade han kvar på vårt bästa try :p

Esset / Phille sa...

Som sagt du blir sjuk så fort du lämnar huset. =P

Piranah sa...

Steph: Aah, det är typ som oss. Vi kom väl till 43k eller nåt :P

Skicka en kommentar