CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 9 november 2009

Horribelt trött

Jag är obeskrivligt trött, sitter i skolan och jobbar med svensk politik, zzz.
Vill bara hem och sova i minst en vecka, kanske gå i ide och vakna upp runt julafton eller så, vore ganska mysigt om man tänker efter.
Saknar Per.

Och jag vet inte hur jag ska göra med raidandet framöver, tappat lusten lite just nu och borde jobba en jäkla massa med skolarbeten, men vi får se, tar väl en dag i taget helt enkelt. I värsta fall kör jag lite halvcasual en stund och inväntar ICC :)

14 kommentarer:

Per sa...

Saknar dig också, jobbigt att du inte har någon lust att spela :(

Fell sa...

Icecrown kommer bli naaaajz!

Steph sa...

Tror det med!

Christoffer sa...

Har inte orkat kolla dig på armory, men flickvännen min kolla lite så jag såg iprincip bara dina achievement points :p hur långt är ditt guild raid vis?

Steph sa...

Ulduar&Toc25 clearat på normal mode, ej börjat med hc i ToC ännu men det är väl planen.

GotUR+Algalon avklarat i 10man, 4/5 ToC 10 HC, kört dålig setup på Anub så förhoppningsvis går han ner nästa gång :)

Steph sa...

Bör tilläggas att gillet totalkraschade i somras och förlorade större delen av coren, så den är fortfarande under uppbyggnad, är inte helt nöjd med allting ännu så att säga! Men det kommer väl :)

Karin sa...

Kämpa på
Vilken söt bakgrund du har :D

Piranah sa...

Såg att du är arcane nu? ^^ woohoo.

Steph sa...

För tillfället ja, tänkte försöka ge det en chans iaf :)

Steph sa...

Fast favoriten är fortfarande fire ;)

Erik sa...

Katt ide!

Du kan ju leecha gear från Toc25 normal och onyxia xD sen skita i progress och yeslifa då :D fast då fattas det en imba dps :<<<<<<<<<<<<<<<<<

Steph sa...

Fast progress > farm-raids!

Christoffer sa...

Ah, Okey, Men jag ska följa bloggen ett tag och se om det fortsätter o vara intressant ^^ Lycka till med Arcane ;)

Steph sa...

Haha tacktack ;)

Skicka en kommentar