CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 23 november 2009

Läsare...

Ah statistiken från min blogg ser verkligen grymt olika ut från dag till dag. Kan väl bero på min uppdatering som ibland är hur seg som helst och ibland helt okej.
Rätt nyfiken på vilka det är som läser och hur ni hittar hit iaf.
Bryr mig egentligen inte så mycket om hur många som läser, tycker bara det är kul att skriva något ibland när jag inte har annat att göra, sen är det ju ett extra plus om någon orkar bry sig :) men tack för att ni läser! Förstår dock om det inte är så intressant alla gånger, speciellt om man inte förstår sig på WoW, haha.

14 kommentarer:

Christtofer sa...

Jag läser mest för att det inte finns så många wow bloggare ute och så vill jag ha mer på blogglovin än mmo-champion och wowbash. Men det är kul att läsa :) Fortsätt!! ^^ p.s. Min blogg blir nog klar till veckan så jag börjar skriva snart

Per sa...

Jag läser för att jag tycker det är kul att läsa om dig!

San / Tryptizol sa...

Jag hittade hit genom bloglovin, är kul att läsa om fler tjejer som spelar WoW, ingen av mina polare förstår sig på att jag spelar, varken killar eller tjejer.
Blir lätt lite ensamt i guilden när det bara är massa britter överallt ^^,

Nick sa...

Snubblade in på din blogg när jag sökte något WoW-relaterat på google och besöker den nu då och då

Steph sa...

Tack för svaren och för att ni läser! :)

Erik sa...

Jag läser för att du är en katt :P

Nej men kul att läsa nått, även om det är mycket "Per köpte Nefarian Whelpling från AH för 29000g<3"

:D

Steph sa...

Haha Erik <3 du får bli rik som oss!

Esset / Phille sa...

Jag läser för du säger till mig och läsa *Tittar snett* <3

JarlieBoy sa...

Jag läser inte, jag kollar bara på det du skriver sen kommer det någon smart kommentar då och då ^^ haha.


//Hittad aka JarlieBoy

Steph sa...

Phille: <3

Jarl: Mm du är allt smart du!

JarlieBoy sa...

Haha jag vet (A), ne men det är klart man läser det du skriver :O

shibby sa...

minns inte hur jag hittade hit ;P men jag är egentligen dum som läser och blir avis på alla dina pet och grejer haha ;P men gillar det ;P

Piranah sa...

Du hittade mig :D Sen så är det kul med någon tjej (som verkar vettig för en gångs skull) som spelar wow, förutom jag (otroligt vettig ofc:P).

GRÅIDIOT sa...

JAG LÄSER :))

Skicka en kommentar