CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 22 november 2009

New Moon

Igårkväll var ju alltså jag och Per och såg New Moon, riktigt bra var den! Och finns ju inga popcorn som slår biopopcorn alltså, ahh. Vi kom hem rätt sent och spelade lite, som ni såg så fick jag ju ihop 2 pets på den korta stunden, haha. Började så smått med Pilgrim-eventet med, tycker inte det var så roligt dock.. The Turkinator är inte sådär jätteskoj på en överfull server som Outland. Men det löser sig väl.
Imorse vaknade jag och Per av att pappa ringde, han var påväg till Stockholm eftersom han skulle hämta upp mig så vi kunde åka och hälsa på farmor i Norrtälje, var lite småstressigt där en stund, haha. Var i alla fall jättemysigt hos farmor, saknat henne så mycket. Jättetrist att inte träffas så ofta :(
Nu har jag precis kommit hem efter en lång, mörk och regnig bilfärd, tänt några ljus i mitt nytapetserade rum och mysfaktorn är på plus! :) Pappa har alltså tapetserat min fondvägg medan jag var borta, nu återstår bara lite ny färg på väggarna så är det klart sedan ^-^

4 kommentarer:

Erik sa...

Långt inlägg! :):) Najs osv!

Esset / Phille sa...

Too long, did not read!

Nä skojja bara det var väll kuligt.

Natalie sa...

Fota tapeten! :o

T SU K I I sa...

låter sjukt mysigt. Är nyfiken på din nya fondvägg :D gullig pappa du har!

sv: tackar! :D

Skicka en kommentar