CIDIEN - OUTLAND EU

lördag 14 november 2009

Väntar.


Det är kväll, jag åt nyss och är extremt uttråkad. Kan bero på att jag väntar på att Pers tåg ska komma, finns väl ingenting segare än att vänta. En timme kvar. Annars har det inte hänt någonting idag, har mest varit seg framför teven och lika trött som vanligt. Undrar när jag ska bli pigg igen! Känns som det inte spelar någon roll hur mycket jag sover.
Och bilden: Ja, Per blev ju belf för ett tag sedan. Snyggt tycker jag ;) inne i Tempest Keep där, för att farma Ashes of Al'ar. Har ju sett den droppa en gång, vore fint om den droppar igen! La enbart upp bilden för det är så jäkla tråkigt med bara en massa text, sen är den ju rätt fin med!

3 kommentarer:

Maria sa...

Tack för kommentaren på min blogg ^^

Piranah sa...

Hoppas den droppar så du får den snart ^^

Steph sa...

Tack, det hoppas jag med, mitt absoluta favoritmount! :)

Skicka en kommentar