CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 26 november 2009

Ventrilo och annat.

Leeedig. Fast jag har varit "ledig" hela veckan så jag vet inte om det spelar sådan stor roll. Gör som vanligt inte mycket alls, afk:ar i TB (mitt favoritställe, aldrig tjat om portaler!) och hänger på venten med Per och Ludde... hoppas btw Ludde är på G tillbaka till spelandet.

Har för övrigt världens bästa kanal i våran guild-vent, låst är den med, haha! Det är bra, kan man välja vilka man ska prata med. Annars finns det mycket fina rummet "Katla" som är mitt och Ciccis! Och ja, vi har nog inga riktigt normala namn på kanalerna, skulle vara den som heter Var e VargeN i så fall, som används mest under raids. Även om vi ibland hamnar i Katla för att vi andra redan sitter där när folket kommer in, haha.

9 kommentarer:

Perry sa...

Tihi! Jag ska också fixa en egen kanal!

Steph sa...

Jaha så du ska dissa min? :<

Erik sa...

flytta in mig jävla "ingen ska få veta lösen-per/steph"

Steph sa...

Hahaha Erik!

shibby sa...

hehe, blir nog raida för min del med tror jag, fast vet egentligen inte om jag pallar xD

shibby sa...

sv; haha så långt har jag inte ens kommit ;( men är nog mycket för att vi inte är så stort guild, vi får inte ens ihop 25 man för folk inte signar ;/ men ett riktigt trevligt guild ;D
körde onyxia 25 och toc 25 idag med en annan svensk guild nu ikväll men det kändes mest som om om var allmänt otrevliga bara ;/

Molly sa...

Tack så mycket :)

christoffer sa...

Kollade in eran hemsida igår. Har inte exp mer än 4/5 totgc 10 och 5/5 totc så tror inte jag platsar i erat guild. Hade varit fett kul dock! Och tack för att du skriver i bloggen. Det är grymmt kul att läsa :)

Piranah sa...

Vi har en gummy bear zone :D

Skicka en kommentar