CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 1 december 2009

Hater!


Fick för övrigt en liten överraskning... en kille i guildet skickade en länk till mig och, ah som ni ser här ovan så är det någon som inte gillar mig så mycket. Hade iaf fått fin support ifrån några ur guilden och det värmer ju alltid :)
Kan säga att som de säger stämmer, jag får ingen specialbehandling whatsoever och om någon funderar över min dps är det bara att söka upp guildet på WMO. Och Traveler's mountet sparade jag ihop själv till, fick lite småhjälp av pojkvännen med ett par tusen, men ja... det är inte direkt svårt att tjäna pengar i WoW, ligger för det mesta runt 50k, AH och dailies säger jag bara :) Haha, men det är ju helt fantastiskt att någon börjar hata mig så mycket bara för en blogg, vet inte vad jag någonsin har gjort denna kille för att han ska avsky mig så mycket. Tråkigt om jag verkar som en bortskämd slampa.

33 kommentarer:

Perry sa...

Han är bara avundsjuk för att ha inte han kan få så många mounts!

alexei sa...

Haha en avundsjuk liten p12a som sitter å spelar skinnbanjo till WoWpixlar och blir lite frustrerad på att du råkade ha NÅGOT mer dps än han, jag känner för dig m8, tsk tsk

Mandarin sa...

Förmodligen någon som är jävligt avundsjuk för att han inte lyckas i ett sådant lätt spel som "WoW".

shibby sa...

ser lite ut som avundsjuka haha xD och han vet ju vem du är haha ;P

Steph sa...

Känner till bloggen gör han ju iaf, känner mig kan han inte göra, han verkar inte veta någonting om mig iaf :p

Natalie sa...

Vissa människor är ju bara tröga i huvudet, fattar inte vad de tänker med haha :) Jag är för övrigt fett pepp på att spela... men jag har inte köpt WoW än... så jag får bara sitta och sucka nostalgiskt haha D: BUU BUU BUU!

Alexei sa...

@ Natalie - Wow är ju inte precis dyrt atm ? xd

Steph sa...

Natalie: Förstår inte varför man bara hoppar på någon man inte känner. Inte direkt så att jag tvingar folk att läsa min blogg heller!

Erik sa...

Jävla fitt fisör :( cpa upp mitt hår kan inte visa mig nu :(

vafan ska jag göra?

Steph sa...

Erik, du får väl ha en mössa på dig tills håret har växt ut igen! Och så tror jag inte det är så farligt!

Alexei sa...

lill erik lita inte på frisörer, dom förstör

Erik sa...

Men jag är skit ful i mössa :(

Esset / Phille sa...

VEM VARE SOM HATA?? VEM VARE?

Mobbe (Alexeizor) sa...

ABOO LEN DOOOOOO, SLOTA FUKIN JÄVLA ABOOOOOOO CAPS LOCK ANNARS JAG KOMMA TILL GBG LEN JAG LOVAR LEN JAG COTTA DIG, ASSO JAG MOHAMMED Å ALLA DOM ANDRA, MOBBE ABDULLAH ASSO VI FAN LACKAR PÅ SVENNAR SOM INTE VISAR REPEKT TILL OSS, ABOOOOO LEEEEEN.

på ett ungefär.

Distrex the superawsomepala sa...

:( hate the haters

San sa...

Sådant är ju bara att skratta åt, har också fått kommentarer om att man som tjej får specialbehandling. Visst, det kanske kan hjälpa till en början, men är tjejen en komplett idiot slängs hon ut ganska fort.
Besides, let him talk shit, he's making you famous ;P

Forsgren sa...

Haha, jag tror nån inte hade råd med sitt Tundra mount!:D Dreijer dvs

Sara sa...

SV. Tack :D de är riiiktigt mysigt med frost på gräsmattan just nu hihi!

Piranah sa...

Heh. Vissa människor alltså. Jag tror att du är en bra spelare och att du är duktig på att spela mage precis som jag. :)
Men måste ändå säga att du "får" en del pets, mounts osv? Är det inte så? Eller har du alltid supertur när du rollar? :P Jag har aldrig fått något passat till mig ingame tror jag. Någonsin. (dvs pet eller mount).

Steph sa...

De pets jag fått allihopa av är horde tournament, av Per, för att jag skulle hinna få alla samtidigt som jag skaffade mountsen från AT. Sen köpte han väl oozeling med ^-^ för att jag farmat den i x antal timmar och han fick den billigt :p
Sedan visst har jag fått ett par mounts, bland annat black drake av Challe för han vann och visste hur mycket jag ville ha den, men mycket har jag rollat på själv och vunnit, och allt man kan köpa har jag ju betalat för själv. Så generellt har jag köpt/rollat/farmat mig till mycket mer än vad jag fått :)

Steph sa...

Och btw, just Per och Challe som har gett mig saker är ju lite annorlunda så, inte direkt för att jag är tjej, utan för att vi hjälps åt tillsammans och spelar tillsammans jämt. Jag ger dem saker med, och eftersom jag är den enda av oss som intresserar sig av mounts och pets så... ja :) Sen är ju även Per min pojkvän, och han skiter rätt rejält i pets/mounts själv som sagt, haha ^-^

Perry sa...

Allt får hon väl inte, senaste mountet hon vann rollade hon ju 100 på och det är väl inte första gången hon rollar högt på ett mount. Sen att jag ger pets / mounts till henne är för att jag är inte intresserad av att fixa det till min gubbe och tycker det är kul att göra det tillsammans med henne.

Ja jag köpte alla AT mounts åt henne + Oozeling men det är för jag vet hur mycket tid hon lagt ner för att få det och kände att jag inte använde mina Champions Seals till något.

Steph är en av de bästa spelarna i vårat guild, därför hon får vara med i hardmode grupperna & därför hon har så pass mycket achievements som hon har. När hon vill ha något så slutar hon aldrig kämpa för den. Ett bra exempel är ju Epic Papegojan från STV som hon farmat iaf 15 timmar nu eller nått och inte fått än. Men hon slutar inte utan kör på tills den droppar.

Älskar dig baby!

Piranah sa...

Jag sa inte att hon fick allt. Men frågade om hon inte fått en del i alla fall. Och jag säger inte att det är dåligt. Jag önskar folk gav saker till mig också :P Så menade det inte så.

Och jag sa även att jag trodde att hon var en bra mage :P Det är jag med.
Så inga hard feelings här nu folk. ffs!

Var bara nyfiken och ville fråga. För jag har sett några inlägg där det har stått "jag fick den här av blabla". Så ja. :P Nyfiken. Det är ju bra att någon har tur med rolls. Jag brukar rolla 43. Eller 1 :P Hihi.

Det enda petet jag har fått är Lil KT som jag fick av en vän. Det gjorde mig superduperglad. :) Annars har jag farmat osv själv.
Jag har sagt till alla jag känner att jag vill ha headless horseman-mountet. ALLA vet hur gärna jag vill ha det. Men ingen bryr sig. :) Alla vill ha det ändå. Och folk är för lata för att farma. Det enda mountet jag har på farm är raven lord. Och då har jag lovat druiden att passa det till honom först som tack för hjälpen.

Ännu en gång. Menade inget illa. Jag bara spoke my mind. Som alltid :P
Btw, min pojkvän skulle aldrig passa pets/mounts till mig ^^

Erik sa...

Per är speciell ;)

shibby sa...

sv; jo det är jobbigt det där med sömn, mina sömnproblem börja komma tillbaka igen, inte bara att jag inte kan somna om på morgonen nu kan jag inte somna på kvällen/natten heller xD

dock somnade jag framför tv ett par timmar innan idag ;P

Kimsalabim sa...

Hehe alltid lika kul. "Tjejer kan inte spela WoW" ;) Otrevlig kille det där

Piranah sa...

Jag undrar hur han "märker" att du är en slampa.. intressant detta... i must say. Dessutom måste jag säga att man märker av vilka som är attention whores i wow! Som en tjej i mitt guild. Spyr av tanken på henne :P Om någon säger "anyone up for 25man?" är hon snabbt där med kommentarer som "I'm up for 2 men 1 woman". Sånt gör en bara trött :P
Och i övrigt. Tjejer ÄGER på wow. I alla fall dom tjejerna som betyder något ;)

Erik Q!T#YHEAH sa...

Lol tur att inte Steph är så iaf Piranah :P

Piranah sa...

Ja, tur det! ^^
Jag är inte heller sån :)

Martin sa...

Jag är sån :$

Alexei sa...

hahahaha martin <3 xD

Fell sa...

Men ibland blir man ju tokig, inte alltid lätt att vara en kvinnlig spelare, tycker ofta man blir särbehandlad, Brukar försöka låta bli att nämna att man är brud. Folk verkar tro att tjejlirare är wowhoror ibland -.-

Piranah sa...

Jag blir behandlad som vem som helst. Dom försökte särbehandla tjejer i guildet när jag joinade det, dvs inte skämta om sex osv för att "det fanns tjejer i guildet". Då blev jag sur och sa att de minsann ska kunna skämta om vad som helst när jag är där, annars blir jag sur :P Så då ändrades det ^^

Skicka en kommentar