CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 22 december 2009

Lite l4d kanske?



Hemma från Stockholm nu, tomt utan Per. Men vi ses ju snart igen :)

Jag är sjukt jävla sugen på att spela Left 4 Dead, längesedan nu! Har dock inte köpt tvåan, tycker inte riktigt det verkar värt pengarna, känns bara som första spelet med lite nya banor, i princip. Får väl se om jag köper det någon gång framöver, men ettan håller ännu! Hoppas jag kan få med några av grabbarna, då det är som roligast!

Kass uppdatering här skyller jag dels på att jag varit hos Per, sen brukar jag oftast skriva om WoW, och har inte spelat mycket alls den senaste tiden, har som sagt tröttnat och så är det jullov från 25man raids, så ja, det blir som det blir då!


Clutch - Electric Worry (från L4D2 reklamen!)

7 kommentarer:

Erik sa...

Per kommer få gömma sig bakom mig nu

Perry sa...

Jag köpte julklappar till dig idag! Hoppaas du gillar dem! Fett taggad på L4D och nu ska vi lira om challe kan sluta slacka som vanligt :( TAGGA!

Steph sa...

Detta blir epic Erik! Vi vet ju vilka som är de RIKTIGA stjärnorna ;)

Per: Ja det får vi väl hoppas att jag gör :) mm, Ballz, sluta sega...

Natalie sa...

Det verkar ju asläskigt D: Är det inte zombies och sånt i det spelet? Och GW sög haha.

Steph sa...

Haha jo det är det :p

JarlieBoy sa...

:O Får man vara med å lira L4D lr??? :O

//Hittad/JarlieBoy

Steph sa...

Jovisst, du kan ju lägga till mig på steam så du ser när vi spelar ;)

Skicka en kommentar