CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 7 december 2009

Sjunde december

Challe klagar på dålig uppdatering, jag vet. Min blogg är verkligen så att vissa dagar skriver jag flera inlägg och sedan blir det glest med uppdatering ett tag igen. Det händer helt enkelt inte så mycket intressant att skriva om ;)
Sitter på vent med Ludde och Jim som spelar HoN, lagom roligt att lyssna på. Själv rekryterar jag lite, dagens raid blev inställd, många av våra spelare som nästan alltid är med saknades idag, otur. När man bara raidar 3 dagar i veckan är det riktigt illa att behöva ställa in en raid, vill ju ha ner de där jäkla twinsen på hc!

Börjat fundera lite över julklappar med, börjar bli dags. Tycker det är skitsvårt, har dålig fantasi när det kommer till presenter, kan inte skriva vad jag har funderat över heller eftersom alla jag ska köpa någonting till läser denna blogg, haha. Det löser sig förhoppningsvis!

8 kommentarer:

Erik sa...

Köp nått fint till mig :D

Steph sa...

Du kan få en kattunge!

Piranah sa...

Jag är likadan själv med uppdateringen, haha^^

Steph sa...

Piranah: Är ju rätt svårt att uppdatera bara för att uppdatera med, då blir det bara meningslöst svammel som ingen orkar läsa, haha!

Per sa...

Köpt nått fint åt mig!

Nicole sa...

Vilken fin bg du har :D

Erik sa...

Per härmas inte :O

Natalie sa...

Det är okej att glappa med uppdateringar. Fast iofs måste jag ju säga det, för jag glappar själv haha :D Och jag måste till skillnad från alla andra (verkar det som) inte köpa en endaste julklapp. Skööööönt or what? Har bara Emelies födelsedag att oroa mig över (y)

Skicka en kommentar