CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 8 december 2009

Tribute to Insanity - igen!

Tog just Tribute to Insanity (10man) för andra veckan i rad, denna gången vann Fearlêss mountet, grattis :)
Otroligt cleana kills, riktigt riktigt nice, snabbt som sjutton gick det med!

Föresten, är det inte rätt typiskt att jag måste på möte i skolan imorgon, just när ICC släpps, så jag förmodligen blir jäkligt sen hem! När jag kan slacka alla andra dagar...

Mm måste tillägga det som Martin just sa, lagget imorgon kommer inte vara nådigt.
Att raida imorgon på Outland kommer förmodligen vara nästintill omöjligt! Minns hur det var när Ulduar kom ut, servern kraschade och laggade något enormt, det är svårt att progressa då! Haha.

6 kommentarer:

Martin sa...

äsch kommer ändå lagga som fan imorgon ;d

Steph sa...

Haha ja fyfan, Outland kommer inte gå att spela på

Perry sa...

Gött Gött Gött! Snabbt som fan de gillar vi!

Erik sa...

NÖRDA NÖRDA NÖRDA

Piranah sa...

Grattis ^^

Och tråkigt det där med att du ska vara iväg :(

Kommer ihåg när Naxx laggade så till och med Patchwerk gjorde det :D

shibby sa...

sv; jo det blir lätt att man känner så för bloggen, men wtf min blogg och jag bloggar när jag vill om vad jag vill helt enkelt ;P

Skicka en kommentar