CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 14 januari 2010

Cidien of the Ashen Verdict


I början när ICC kom ut var jag hyfsat flitig med repfarmandet innan jag beslutade mig för att dra ner lite på spelandet och därför uteslöt sådana grejer, eftersom rep ändå kommer av sig självt efter hand. Hade dock bara 3000 kvar till exalted nu och Erik ville ha folk till ICC10 trashfarm eftersom han jobbar på ett quest för sin fina legendary! Så, jag tänkte... varför inte? Så nu är jag en titel, 15 achievementpoints och en Ashen Band of Endless Destruction rikare! Mer intressant än så har inte min eftermiddag varit.

4 kommentarer:

Perry sa...

Tråkigt som satan att farma rep! Grattis till achievement! Jag lär ju få min om nån 25-man raid.

Steph sa...

Mjo det blir ju en aning tjatigt efter ett par resets sådär. Tack darl!

Esset / Phille sa...

*host* Den har man ju haft ett par veckor nu. xD <3

Piranah sa...

Jag har revered-ringen ^^ Fick den igår!

Skicka en kommentar