CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 12 januari 2010

Jakten på den blåa draken

Nu har Per åkt hem till sig eftersom han ska jobba, väldigt tomt här nu kan jag säga. Jag är väldigt trött och orkar knappt göra någonting, försöker fortfarande få Oculus via random dungeon (så fort dungeon deserter är borta, 15 min, så försöker jag igen, blir det inte Oculus leavar jag bara, orkar inte köra mer hc's haha). Får dock aldrig Oculus, vilken jäkla otur! Bara att fortsätta försöka antar jag, vill ju ha blue drake. Lite småstörigt att halva guildet fått den på sina alts redan bara, haha!

8 kommentarer:

Fell sa...

shit de måste verkligen skilja från server till server då. Jag har fått Oculus lätt 90% av ALLA daily random sen det började. :<

Steph sa...

Jag fick alltid Oculus förr, när man inte ville ha den, men nu får jag den inte alls, något irriterande!

Piranah sa...

Hur stor är dropchansen?

Steph sa...

Har ingen aning, men den ska väl vara rätt hög efter vad jag hört, många i guildet som fått den redan också så!

Perry sa...

Lite störande att man fick den as ofta när den inte droppaden och nu får man den aldrig!

CIDIENFANBOYS.COM sa...

FÅR JAG JOINA? JAG VAR MED NÄR INDIANA JONES HÄMTADE EN SKATT, LÅTER SOM ETT EPISKT UPPDRAG SÅ JAG TAR MED MIG MIN GAMLA POLARE P JACKSON SÅ KAN HAN FILMA OSS OCH GÖRA, CIDIEN (AND THE FANBOYS) JAKTEN PÅ DEN BLÅ DRAKEN.

Camilla sa...

Sv: Aaaaw. Tacksi! ^___________^

Merc sa...

Tack gumman :D

Skicka en kommentar