CIDIEN - OUTLAND EU

lördag 16 januari 2010

warlock.blogg.se

Läser lite inlägg ur min förra blogg, haha, det är underhållande, så bitter. Borde kanske ta ut aggressionerna i denna blogg ibland med!

Utdrag ut bloggen, 2009-03-1:
Har gjort klart alla rester jag fått för denna vecka utom en.. måste göra en illustration i Illustrator och seriöst, det finns nog inget program jag hatar mer än det. Jag förstår verkligen Ingenting, kan inte få ut någonting av programmet.
Det är som att typ läsa kinesiska, got no clue. Det enda som händer är att jag blir otroligt irriterad över att jag inte förstår. Ärligt talat vill jag inte ens lära mig, det är ett värdelöst program för mig. HUR FAN GÖR MAN??

och någon dag innan där:
MCDONALDS JÄVLA SVARTA KAFFE BRÄNNER MAN IHJÄL SIG PÅ, HINNER INTE VÄNTA PÅ ATT DET SKA SVALNA JÄMT.

Jadu, det var tider det.

5 kommentarer:

Erik sa...

Haha varannat inlägg var om hur mycket du hata skolan :P

Steph sa...

hahahah ja <3

Sara sa...

SV. Tack så hemskt mycket :D:D

Daniel sa...

Inte enkelt me hett kaffe!

Natalie sa...

Hahahaha bittert värre! Alla har vi haft sådana perioder i våra liv ;) Och jag raderade mina gamla inlägg för att få en fresh start of sorts. Typ femte gången jag gjort det sen började blogga, det är fan illa...

Skicka en kommentar