CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 7 februari 2010

2012


Jag och Per såg 2012 igår. Den var ju verkligen inte bra i mitt tycke, helt sjukt överdrivet overklig, huvudpersonen borde ha dött ett antal gånger efter allt han råkade ut för... den gick ju att se på i alla fall, men ingenting jag kommer se en gång till.

Annars då... Love is in the Air-event igen i WoW, fixade ju titeln förra året men fick aldrig tag på petet, går ju dock att köpa nu... så finns det ju ytterligare ett pet + rocket mount från de nya event-bossarna, får se hur jag lyckas med dem, om jag har tur eller ej!
Ingen 10man ikväll heller, saknar tank. Trist som bara den!

Per åkte hem alldeles nyss med, jag hatar söndagar :)

6 kommentarer:

Perry sa...

Filmen sög verkligen :( Synd att vi inte kan köra 10 man! Men bara försöka köra på tisdag!

Steph sa...

Ja, hoppas folk kan då :)

Humpuff sa...

Humpy tyckten om filmen ;> verkligen drygt att det inte blir 10 manna idag.. jag som taggade så :(

martin sa...

Tyckte filmen var rätt dålig i början men sen blev den bra : D

Jeanette Lindvall - FOTOBLOGG sa...

hmm inte sett den.. får se om man kanske gör det.

Ha en fin kväll
kram

2pac|WESTSIDE4LIFE. sa...

Den sög verkligen !!!!

Skicka en kommentar