CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 19 februari 2010

Cherry och tidningstjuvar


Hemma i Arboga igen nu, tågresan hem gick bra mot all förmodan, är ju mycket förseningar och inställda tåg nu eftersom SJ som vanligt inte kan hantera snön och kylan, BRA JOBBAT! Hände förresten en lustig grej på tåget, satt där på min bokade plats, hade placerat min VeckoRevyn i fickan på stolen framför mig, så kommer den personen som bokat fönsterplatsen bredvid mig och vill in, jag reser på mig för att släppa förbi henne, och vad gör hon då? Jo hon tar min tidning bara sådär för att sätta den i sin egen stolsficka, what's up with that? Sa åt henne att det var min tidning så fick jag den ju givetvis, men var det inte ganska obvious från början att den var min? Idiot, haha!

Fick förresten nyss en Cherry coca cola av pappa, men jag är lite tveksam. Dels dricker jag i princip ingen läsk whatsoever längre och dessutom ser den väldigt läskig ut. Men kanske värd att pröva?

13 kommentarer:

Erik ofc sa...

Den finns ju knappt nånstans att köpa den där Colan, samma med Vanilla. Aldrig smakat Cherry men Vanilla är helt okej, men knappast nått man dricker ofta.

Och lustigt med tidningskärringen, vissa personer är så oförskämda :p

Steph sa...

Haha nej får väl se vad jag tycker om den, om jag vågar dricka den vill säga! Vet inte var pappsen fick tag på den, tror de säljer den på ICA här just nu faktiskt...

Ja men eller hur, så jävla fult att bara norpa åt sig min tidning, haha fyfan.

Karin sa...

haha bra att du tog tillbaka den :p jag hade blitt sur xD

Den där colan har jag inte ens hört talas om? xD

Anonym sa...

dom säljer vanilla å cherry på våran affär här i arboga men de blir slutsålt typ DIRR, folk plockar på sig as många.

Anonym sa...

vf blev det "anonym"

Steph sa...

Haha alex, säkert du som köper alla !

Esset / Phille sa...

Den är äcklig som fan..
Och jag är ju colaexperten xD

Perry sa...

Den verkar ju inte låta så god :/ VIlken jävla kärring som snor din tidning

Humpuff sa...

Den där colan finns typ överallt igen i sverige, aldrig testat o smaka den men den verkar ganska god faktiskt :) Cherry är gott! Haha den tanten var taggad, hugger direkt!! ;)

Emelie sa...

Har kollat på den där colan flera gånger, den ser inte god ut över huvud taget.. men är för feg för att prova.. ;D

♥ C H E R R Y C H E E K ♥ sa...

Joo, den är nom nom! :D

Steph sa...

God i mindre mängder!

ewie sa...

sv: det borde du absolut göra :)
jag hade ingen aning om att den coca colan fanns :P

Skicka en kommentar