CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 1 februari 2010

Godmorgon

Redan februari, det går så sjukt fort, tiden flyger förbi och man får ingenting gjort heller. Har gjort ett par rester men mycket av det jag har kvar känns väldigt tungt, måste lägga på ett kol nu hur som helst.

Annars så sitter jag på pappas jobb för tillfället, ska snart kila över till min praktikplats... ligger rätt över gatan så det är ganska perfekt kan jag säga! Tror det blir rätt fullt upp idag, så inget slack vid datorn! Men ha en bra dag, cheers!

5 kommentarer:

Hanna sa...

vart har du praktik nånstanns? :)

Humpuff sa...

praktisera du med då? :)

Steph sa...

Är hos Susanne som jobbar med lite allt möjligt, gör hemsidor, foldrar, förpackningsdesign, illustrerar och sådär. Just nu jobbar hon med en bok som kommer ut senare i år, där hon gjort illustrationerna då. Hon är jätteduktig, och min gudmor! :)

Perry sa...

Kämpa på! Låter ju roligt! :)

Evelin sa...

Jo,,tiden bara rusar iväg :P

Skicka en kommentar