CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 17 februari 2010

Hyacinth Macaw

Sedan i somras har jag ägnat flera timmar i veckan åt att försöka farma åt mig epic-papegojan i Stanglethorn Vale, utan att lyckas. Har haft min druid utloggad vid skeppen konstant och dödat flera tusentals pirater, det började kännas ganska hopplöst...
Men så i måndags då jag kom hem från praktiken var jag sliten och trött och ville helst sova men Per bad mig logga in i WoW vilket jag till sist gjorde... och så fick jag min Hyacinth Macaw till slut. Tack älskling, blev helt otroligt glad :)

Och ja, har ju inte direkt haft ork till att skriva så mycket på senaste, men nu är jag i Stockholm igen och vi har bestämt oss för att ge vårat förhållande ett försök till, så nu hoppas jag allt löser sig som det ska. Men så ni vet, jag har fått min underbara papegoja efter allt slit, pet nr 110!


8 kommentarer:

Kire sa...

Bra skrivet, och jag och Per ska också ge vårat förhållande en andra chans, per ska ge mig 21k guld!

Steph sa...

Haha han ska det va :p

Esset / Phille sa...

Grattis på pippin.

Karin sa...

SV: okej :) jag vill kunna ha kjolen till klackskor/boots och sen converse skor, så är lite svårt xD

Foshizzle Perry sa...

ma bitch is working on tha relationship

Perry sa...

Vassego!

Piranah sa...

Yay ^^

shibby sa...

Grattis till petet :)
och är glad att ni ger förhållandet en andra chans :)

Skicka en kommentar