CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 4 mars 2010

The Oculus

Lyckades få The Oculus idag igen, jag farmar fortfarande så ofta jag kan, dvs köar upp mig för random hc, lämnar om det inte blir Oculus (eller någon som inte är jobbig, typ AN). Jag undrar hur många som hatar mig hittils för att jag är en leaver, tur att jag inte är tank. Fast det vore ju rätt skönt, eftersom man får köa i en halv evighet om man inte redan har en tank med sig. Så får jag alltid OK, HoL och HoS när jag väl kommer in.
Hur som helst, den blå draken vill verkligen aldrig droppa för mig, why?!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Rätt åt dig

Steph sa...

1. Ja det kan man ju tycka, karma kanske :D
2. Var inte anonym, det är bara löjligt ^^

Esset / Phille sa...

Ååhåh steph får inte sin drake!! åååååhååååhåå
Hon lämnar alltid för att få oc åååhååhååååå
karma tar henne som en vals!!åhååhåhåhåhåå

Steph sa...

Hahaha Phille det var ingen bra "sång" :D

Humpuff sa...

Jadu steph det är ju inte så svårt?! :) jag har fått den 3 ggr på Warlocken som sagt men aldrig på Pallyn... Vikket tycker jag är jävligt konstigt ;/ Men det är bara fortsätta pumpa instanserna!!! :D

Piranah sa...

jag fick oculus som daily två gånger idag ^^ men inget mount..

Steph sa...

Fick den idag igen, men inget mount nu heller! :p

Skicka en kommentar