CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 29 april 2010

Isbjörnsmount

När jag inte har någonting att göra händer det att jag loggar in lite på min warlockalt. Det roliga är att jag inte orkar fixa gear direkt till henne, men jag orkar sitta och göra achievements som jag redan gjort för längesen på Cidien. Har nu under morgonen gjort lite dailies och titta vad jag fick, en isbjörn till! (Ja, självklart har jag en på Cidien, haha) Lite kass kvalité på bilden men det får ni tåla, sitter på en annan dator än vad jag brukar. Tihi. Jag älskar isbjörnar!

6 kommentarer:

martin sa...

haha graattis ^^

Steph sa...

Tack :D

San sa...

Grattis :) Skulle du kunna skicka över lite tur till mig också nu, thanks?

mjaa yeh så e de sa...

mjaa så e dee gtrats

Steph sa...

San: Tack! Kan försöka, dock verkar min tur lite random med tanke på att jag inte haft den minsta tur när det gäller Blue Drake från Oculus ;)

2pac sa...

GZ

Skicka en kommentar