CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 28 april 2010

Lite tankar bara

Jag är lite halvseg med att kolla uppdateringar i wowvärlden numera måste jag erkänna. Men efter att ha kollat igenom mmo-champion lite snabbt så kan jag konstatera att:
1. Jag vill ha någon att raf:a med så jag kan få rocketmount
2. En 10man guild skulle nog vara lagom i Cataclysm, de slaktar ju meningen med 25man lite, varför spela med 25 pers varav hälften är idioter, när man kan få ut lika mycket av 10man? Hallå... gamla Vargar som kan komma tillbaka lagom tills dess? ;)

10 kommentarer:

Mr. Edencleave sa...

Meen det är lättare att få ihop 10 idioter än 25.
Därför e 25 bättre

Steph sa...

Eller så skaffar man 10 extremt bra spelare :D

martin sa...

10manna är roligast

Esset / Phille sa...

Dom slaktar inte alls 25 man dom gör bara så att nu måste man välja om man vill ha mer items eller mindre. Sen får du Valor points(nya emblem skiten) i 25 man och inte 10 man.

Steph sa...

Ändå större anledning att bara köra 10man... speciellt med tanke på att det är så mycket roligare och man slipper störa sig på folk som inte kan spela :)

Esset / Phille sa...

Eller så hittar man en bra guild som inte tar in idioter.

Qonos sa...

som jag förstod det kommer de att droppa samma saker i båda bara mer i 25 manna så man lär få emblem grejer även i 10 manna

Qonos sa...

köp ett eget vanilla och fyll på med 2 månader så är det löst ju ;) kostar att ligga på topp ;)

Steph sa...

Ja det lutar åt det! Men annars vore det ju bra att hitta någon som vill börja köra igen! ;)

Piranah sa...

Håller med! 10manna ftw

Skicka en kommentar