CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 12 april 2010

Saknar ett och annat

Bra att jag byter fram och tillbaka mellan vart jag skriver inläggen, men om sanningen ska fram så saknar jag den här bloggen, känns ju mer hemvant liksom.
Saknar Cidien också, inte som att jag sålt henne eller slutat spela, nej då, jag är inne ibland och försöker få Oculus! Men jag saknar att raida, även om det är väldigt skönt att slippa uppbokade kvällar. Men lite 10man då och då skulle inte vara helt fel.
Min fina Raven Lord som jag fick för snart 1 år sedan, 3e maj faktiskt :) saknar den tiden väldigt mycket!

Helt otroligt underbart väder har det varit idag, varit ute och njutit av värmen tillsammans med Bond. Äntligen är det vår!

6 kommentarer:

Esset / Phille sa...

Vilken söt flamingo! Fick aldrig min!!!!

Esset / Phille sa...

Just ja!! Mmmmm sol!

Steph sa...

Älskar min fina korp, och solen! <3

Piranah sa...

Jag fick faktiskt mountet i Oculus häromdagen :O Fast på min paladin. En till i gruppen fick samtidigt ^^

Steph sa...

Grattis! Var med i en grupp där 3 stycken fick, haha. Känns inte som det är menat att jag ska ha det!

Qonos sa...

WB :D

Skicka en kommentar