CIDIEN - OUTLAND EU

lördag 24 april 2010

Sommarhuset!

Är ute vid vårat sommarställe nu, börjat bära ut lite utemöbler och pappa håller på och bygger på vårat nya kök! Blir skönt när man kan flytta hit sen, sola och bada hela dagarna :) Just nu är det dock ganska tomt här, och stökigt, men senast juni borde det väl vara klart att flytta ut!

Känns som det inte blir så mycket wowinlägg längre, så ledsen alla wowintresserade som läser, men jag har inte så mycket tid/lust över för wow just för tillfället, fast ibland loggar jag in för Oculus i vanlig ordning, fortfarande ingen tur, tyvärr!

14 kommentarer:

Chrome 45 Right between your eyes sa...

för du spelar lotro yao

Steph sa...

mmm det med, ingen tid över för wow!

Piranah sa...

Vilken otur du har >.< Jag har fått draken två gånger på samma karaktär :( Håller tummarna för dig.

Steph sa...

Haha verkligen, fått Oculus ett antal gånger nu och ser hela tiden alla andra få den.. ganska surt när man aldrig får den själv, haha. Tack!

Unknown sa...

Har inte heller fått den. Första gången jag fick oculus på min dk alt så får jag den såklart. :S

amanda sa...

allt bra ? :)

Lydia sa...

SVAR ~
hahaha som här då! :D
eller hur! så bra <3

Carrou & the bird sa...

Har du bytt bloggplattform? eller är jag förvirrad? :D

Steph sa...

Näe har jag inte gjort, haha :)

D A H L È N sa...

sv: tusen tack, jätte kul att höra :)

amanda sa...

fin blogg :)

kolla in min och kommentera, kanske vill du följa mej på bloglovin' ? :)

moa sa...

så sjukt mysigt!
ett sommarhus att kunna spendera alla dagar/nätter i-avundsjuk!:)

Esset / Phille sa...

Meningslöst att jag typ börja igen då. Men men.

Steph sa...

Igår spelade jag ju några timmar, men då var bara Tim inne!

Skicka en kommentar