CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 27 maj 2010

Treasure Isle

Stress, stress, stress, men nu är det mest bara att vänta på studenten, varför har vi den så sent? (11e juni) Är lite avundsjuk på Tim&Phille som tar studenten idag, haha!

Har ingen tid eller ork för WoW alls just nu när det är så mycket med allt, spelar Treasure Isle på Facebook istället, det slår Farmville och allt annat med hästlängder! Så alla med facebook som gillar spelen kan ju testa Treasure Isle! ;) Bäst av allt är väl att jag adopterat en miljon djur så att min ö ser ut som ett zoo...

14 kommentarer:

scape sa...

haha.men.jag.har.en.laptop.det.är.ju.sjukt.osmidigt.med.ett.extra.tangentbord.till.det.xD.jag.tror.att.jag.får.mjölka.mamma.på.pengar.så.den.kan.repareras.xD

Sofie sa...

kul att ta studenten :)

scape sa...

Sant!Jaa,råna.banken.var.fan.en.bra.idé.fast.det.finns.kanske.inte.så.mycket.på.arbogas.bank...men.det.är.ju.iaf.bättre.än.ingenting!:D

scape sa...

hahahaha,fan.vad.fina.kommentarer.du.får.av.mig.btw!det.ser.ut.som.spam.xD

Mr. Edencleave sa...

men dööh du skulle va me förra året! då tog dom studenten för ett år sen! inga dåliga grejjer

Mr. Edencleave sa...

adda mig på ti med:O allihopa men mitt namn e hemligt

Steph sa...

Hahaha ja hur ska de kunna lägga till dig om du är hemlig smartass? :)

scape sa...

hahaha.joo.det.är.skit.drygt!Inte.så.kul.om.jag.hittar.ett.jobb.jag.ska.söka.och.skriva.med.punkter.i.mailen.istället.för.mellanslag.xD

Esset / Phille sa...

Segaste skoldagen jue.. bara massa väntan på allt konstant.

Steph sa...

Men skönt när det är över :D

scape sa...

haha.det.är.så.jäkla.passande.att.vi.precis.gjort.oss.av.med.min.gamla.stationära.xD.jag.har.ju.mammas.jag.kan.sitta.vid.men.den.är.äckligt.seg!Jag.antar.att.jag.får.hålla.mig.till.den.ett.tag.xD

EmmaConstance sa...

Svar: Tack så mycket! (:

Sandra sa...

haha jag har blivit helt inne på treasure Island me :D lite tråkigt bara när man inte kan få energi så ofta :( :D

Steph sa...

Haha ja, man får ha många vänner som skickar frukt :'D

Skicka en kommentar