CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 9 maj 2010

WoW-updates!

magen letar jag för tillfället efter rare-eliter i Northrend, när jag väl orkar logga in vill säga. Har just nu sex stycken eliter kvar att hitta och döda, så har alltså kommit en bra bit på vägen.
Försöker få Oculus också, fortfarande, inte så mycket tur på den fronten! Får väl hoppas att jag får min blue drake snart.


På min lock fick jag alldeles nyss World Explorer-titeln, kan ju kanske tyckas lite onödigt att nöta achievements på en alt man knappt använder, men har man tråkigt så har man. Tycker det är lite småmysigt också, faktiskt.
Vad som händer med henne nu vet jag inte, ska man skaffa Loremaster på henne också kanske? ;)

7 kommentarer:

Mr. Edencleave sa...

Insane in the membrane, insane in the brain!
Tycker jag du ska göra

Steph sa...

Mm kanske blir så!

Anonym sa...

GÖTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

Mvg nivå: ¤

Steph sa...

Men, sluta va anonym! :(

Anonym sa...

Sööööt

melissa sa...

SV: läkarna sa oxå att det kanske kunde vara det så har tagit sån allergimedicin nu och provar om det funkar :)

Kimsalabim sa...

NPCScan yey ;) Lycka till med letandet!

Skicka en kommentar