CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 18 juni 2010

Eclipse



Fint.

16 kommentarer:

Esset / Phille sa...

Rawr Rawr! Im ze vampire!

erik sa...

hahhaha

Steph sa...

h3h3

isabelle sa...

thihi tack sötast! :D allt bra me dig? ;D

Emelie sa...

Twiligt är så underbar!

sv: Tack så mycket ;D och jag har haft det riktigt bra här uppe (; får se hur det går i morgon bara när man ska flytta fölet 25 mil ;D kanske ingen transport kvar sen..

Michaela | Foto, bloggdesign och vardagsliv sa...

gu va jag längtar! :D

Steph sa...

Jag med!

Mr. Edencleave sa...

fult...

Steph sa...

Du är dum :(

Elin sa...

Svar: Taha, tack så jättemycket! (:

Elin sa...

Åh, förresten.. ser fram emot att se Eclipse! ;D Böckerna var ju så sjukt bra.. :)

Elin sa...

Sv: Mjo det kan vara ganska lång väntetid. Jag hade tur och fick börja 4 veckor efter jag ringt, för min bror gick där då och frågade när det fanns tid. Var två som lämnat återbud. ^^

Dixi Wonderland sa...

Svar: jaa verkligen :D

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Jag vet inte varför... men jag har aldrig fastnat för den typen av filmer och serier :)

Kadaf sa...

ååååh edward du är miiin. PFF twilight är så overrated :P

Daniela sa...

så jäkla fantastisk!
sv: visst är dom?
allt bra med dig idag? :D

Skicka en kommentar